11 February 2011

KESERABUTAN FIKIRAN

Serabut ?? Kenapa mesti serabut sedangkan sebagai pelajar masterji

yang xda sgt pun kelas kan…

Nak tau kenapa serabut ??? Ini semua di sebabkan PS..Huh……

Ini bukan PlayStation OK…Ini ialan Projek Sarjana..

Keserabutan ini cukup melanda sejak naik cuti CNY tu. Nampak macam happy tapi fikiran asyik memikirkan benda ni.

Di bawah penyeliaan seorang prof yang otai la…PM Idrus dan di bantu oleh En.Erwan. cukup membuatkan otak ini ligat untuk berfikir.

Task pertama yang di berikan ialah kena pergi ke UPM untuk menemuramah seorang lecturer yang handle RSRC kat situ. Then, di arahkan pergi ke MIROS pulak..

Itulah satu cabaran yang kena di lalui sem ni. Dengan aku lagi seorang budak Sabah yang sgt tak tahu selok belok KL ni..ada jugak la aku ni sesat nanti.

Namun demi untuk PS ni, terpaksa jugak mengagahkan diri.

Kalau x pergi maknanya PS aku xda bole jalan…(Ya Allah kuatkan lah hati ini)

Kalau dah serabut tu..macam2 lah di fikir ni…makan mmg x dapat d nafikan lah..aku mmg kuat makan…lagi2 kalau tension..huh…makan adalah terapi yang terbaik…..So, ntah bila surat kebenaran tu akan di kuarkan utk aku pergi bercuti2 ke KL tu ( cuti lah sangat tuh..)

Doakan aku ek…..nanti aku akan updatekan apa yang akan terjadi dari masa ke semasa…..

RSRC..kat UPM

ni la tmpt yang akan di kunjungi nanti....

No comments: