13 February 2011

:: sukakan-NYA...gandakan-NYA ::

Hujung minggu sememangnya adalah hari yang sering di nantikan oleh setiap orang. sama juga seperti student ya...hujung minggu tu umpama satu hari yang wow !!! heaven sebabnya.....boleh bangun lambat dan wat apa saja aktiviti tanpa terbatas...(aku hujung minggu ke x, tetap bangun lambat..hahaha)

Aktiviti yang telah kami rancang ialah untuk mendaki bukit soga... Huh..pada mulanya semangat berkobar2 seperti bara api hahahha...sekali da tgk tangga utk naik ke bukit tu....30% semangat patah sbb huh..dah tau akibat nya nanti akan sakit kaki hahahh..tapi..di gagahi jugak diri ini untuk mendaki bukit itu. ala2 semangat waja untuk masuk sukan komanwel kononnya hahhaha.....

Ok, sememangnya ak pernah mendaki gunung kinabalu dan rasanya bukit soga ni lg mencabar sebab anak2 tangganya adalah konkritnya sgt curam. (tahap kecuramannya lebih kurang 20° lah) Kalau naik tu org kata mmg lutut, skru lutut, nat2 lutut akan sure jadi longgar punya.

Finally, kami berjaya jugak mendakinya setelah beberapa kali berhenti. Berhenti tak berhenti itu tak penting….apa yang penting misi menuju puncak itu berjaya. (mejuju puncak, gemilang cahaya….eh, mengarut lah pulak nyanyi lagu AF). BTW, next week akan pergi mendaki lagi sehingga la ke puncak bukit soga tu. So, tunggu la apa yang akan terjadi pulak, sama ada skru lutut tu tercabut ker, betis sakit ker..apa2 akan terjadi anda akan tahu nanti setelah misi berjaya. Hihihi……

Kat bawah ni ada la beberapa gambar ketika mendaki…(yoyo oh jer mendaki, macam la tinggi sgt) hahaha…..tapi, hasilnya…huh…memberikan impak maksima kepada sang kaki dan betis lah jugak hahahha…so, lets njoy the cute picture OK !

2 comments:

Seindah Hearty ~ said...

haha..gambar ko cm pa ja twin..hahahahah

Norhasikin Kassim said...

uik..ko jgn twin..tu tgh wat sit up pada kecuraman 45 degree tau...