10 March 2011

:: KFC atuk kami ::

Bila bercakap tentang makan sememangnya sesuatu yang sukar untuk di elakkan. Sebut saja makan apa, ala-ala kampung, ala barat, fast food, slow food…semua kami try. Pendek kata makanan kita perlulah mengikut gizi makanan yang seimbang (tapi kalau dah menyelerakan, lupakan piramid makan itu). Hahah….yang penting makan dan perut kenyang.

Kisahnya bermula apabila pekerja yang rajin membuat waffle menerima gaji mereka (Lyn & Shie) dan mereka pun membelanja kami makan. Kami di sini adalah menjurus kepada (Aku & Ecah). Oh, surprise jugak sebab 3huruf menjadi pilihan. Sebenarnya lama x mkn kFC. Erm…..normally kalau da pergi 3 Huruf tu, paham2 sendiri la kan makanan yang akan di makan semestinya (alif ya mim). Huh….di kesejukan aircond KFC itu, di tambah pula dengan ayam goreng yang terbaik dari ladang…(ladang ker? )..Whatever la…yang penting makan tetap makan.

Hasilnya, anda boleh la melihat sebelum dan selepas makan. Anda boleh menilai sendiri betapa kami sangat menghargai makanan samapi licin kami kerjakan. Hahaha…..anyway, thanks to Lyn & Shie yang sudi membelanja aku dan Ecah makan. Huh, bertuahnya diri dapat rasa duit hasil titik peluh…(peluh menitik-nitik)..hahaha…..TQ korang.. =). Ketekunan korang tu membuahkan hasil. TQ korang…TQ..I Love U..Cintaku Bergelora…Selamat Hari Ibu… (Member aku selalu ckp mcm ni).

Okey, xtau nak update apa lagi. Sepatutnya update benda ni awal tapi di sebabkan ada TEST dan kesihatan yang x mengizinkan..maka lambat sikit la update blog ni. BTW kesimpulannya, apa saja makanan kalau orang belanja memang sedap ~peace !.. ~

~Selepas makan ~

~ sebelum makan ~

No comments: