05 June 2009

~ Cuti oh Cuti ....~

Jeng...Jeng...Jeng......
Cuti ni sememangnya Xda benda yg perlu dirisaukan atau difikirkan. BUT cuti ni wayang mmg x pernah MISS. Asal ada yg berkenan di hati pergilah tgk. Tu pun klu ada kwn lah... Hihih
Ni mau share lah sikit sinopsis cerita ttg Jgn Pdg Blkg Cngkak. Ceritanya xda lah seram..BUT ada sikit lah. Yang buat seram tu cumalah bunyi dia jer..Hihi..Mmg gelak sakan lah sapa yg menonton crita tuh. Seram+Lawak+Geli Hati = Menarik untuk di tonton. X rugi lah beli tiket. Heheh
Cuti nih w/pun xde wat ape2 BUT sangat menyeronokkan. Maklumlah....dok rumah mmg lah seronok. Klu kat U tu sronok mmg lah sronok BUT jauh dari fmly tu yg x seronok. Haha....BUT whatever happen kena gak hbskan degree ni dgn penuh kesabaran dan ketenangan. (Insyaallan...)
Hurm...nothing special BUT i like to share one cute picture. Picture nih di edit khas olah keyn_86. Haha..TU my pic with my beloved 'adek' lah... Adek yang sgt di sygi tue.. :) The one and only !

2 comments:

SUARA 8 said...

Assalamualaikum blogger hebat, saya memberi satu peluang terhebat tahun 2009 ini!

Anda adalah perintis awal! Fikirkan rangkaian jaringan anda dalam tempoh 2 tahun akan datang! Hanya dengan 2 kaki infiniti..Potensi side income sehingga 4 angka sehari!
Telah terbukti biasanya orang yang berjaya dalam bisnes networking kerana dia mendapat peluang lebih awal dari kita..Kini giliran anda dapat PELUANG AWAL!!

BUKAN ORANG YANG TERLALU PINTAR,HEBAT ATAU KUAT YANG AKAN BERJAYA..TETAPI SIAPA YANG CEPAT SAMBAR PELUANG!!

KEPADA SESIAPA YANG INGINKAN KEJAYAAN,TAK USAH ANDA FIKIR LAGI, TUNGGU LAGI, MULAKAN LANGKAH KEJAYAAN ANDA DENGAN BERGABUNG BERSAMA KAMI.

"Langkah Pertama Itu Pengharapan, Sedangkan Yang Tidak Melangkah Langsung, TIDAK ADA Harapan. Jom Mulakan Langkah Pertama Anda Sekarang"

Ok ayuh lawati blog saya....!!!

Katakan anda tak minat, passkan peluang baik ni kpd ibu,bapa,Abang,kakak,pakwe,pakcik, sdra-mara yg minat bisnes tu, yg ada impian jadi jutawan 2,3 tahun dari skrg...

Produk TERLARIS STEVICO:
1. CHOLEST CONTROL FIBRE-MENGURANGKAN paras kolestrol dalam darah, secara tak lansung mengubati DARAH TINGGI, JANTUNG dan MENGAWAL BERAT BADAN.

2.Untuk yg sukakan kulit jadi cantik dan lembut EKTRAK TOMATO MERAH BRAZIL- 1 sachet bersamaan 28 biji epal...sangat BAIK utk KULIT.

LAYARI BLOG SAYA YA....

Helas木村 said...

hahahaa.. kenapa ada iklan ne kin.. ahahahahah...

wei transpomer jgn kau lupa.. ahahahah