16 February 2011

:: Ziarah ::

What happen yesterday ?

Semalam sempat la pergi melawat rakan senegeri yang sakit kat Hospital B.P. Berita tu pun dapat tahu dari kawan jugak. Huh….kesian la juga sebab x pasal2 plak kaki kanan dia bengkak sangat2. Kalau nak pakai kasut mmg x boleh la.kalau boleh pun kena pakai sebelah saiz lain..sebelah lagi saiz lain hihihi.. kami pergi ber-5…ok all the Sabahan lah kan… Bila sudah Sabahan bertemu Sabahan terasa macam jumpa kat KK hihihihi….BUT huhu…bukan kat KK oh..ini reality, semuanya berada di perantauan. Dari PKK ke UTHM….hihi..always be together. Majoriti pun bdk2 PKK yang aku kenal sebab team PRSP..PRSP kalau d PKK mmg hidup macam satu keluarga dah.susah senang sama2…dan aku ialah bekas pengerusi kelab PRSP tu hihi (sebab tu aku kenal ramai orang)

After g hospital, its a lunch time..Huhu...x tau nak bawak geng2 tu makan kat mana, finally aku bawak la makan kat bp mall food court. Aku as usual my favorites food la..nasi ayam hihihi… After that sembang2 la ber-5. Hopefully member yang kat Spital tu cepat la sembuh. Dengar2 khabar dia keluar petang tu jugak sebab fmly dia nak bawak balik Sabah sebab doctor sendiri tak dapat sahkan apa penyakitnya. ..(pity of him). Kesimpulannya, best gile bila dpt hang out ngan budak2 senegeri. Bukan la nak menimbulkan sentimen perkauman atau kenegerian tapi…..at least xda la rasa macam ayam dengan itik kan. Cakap pun main lepas jak sebab masing2 paham hahaha…. Ok dude ! that’s all….

No comments: