13 November 2011

:: satu pengorbanan ::

  • Esok....14 November 2011 adalah satu tarikh yang semestinya harus d ingat selamanya. Tarikh ini ialah tarikh saku harus kembali ke pangkuan UTHM untuk meneruskan pengajia n yang hanya berbaki lebih kurang 3 bulan lagi. Perjuangan harus diteruskan kerana ianya satu pengorbanan. Orang kata, kalau nak berjaya tu ianya memerlukan pengorbanan. Ternyata iannya memangterbukti.
  • Esok penerbangan akan berangkat pada jam 3.45 petang dan akan tiba d Johor pada jam 6.00 petang. Setelah tiba di Lapangan Terbang Antarabangsa Senai, maka permanduan kereta myvi
  • SE berwarna putih yang amat ku sayangi akan bermula untuk pulang ke teratak indah keledeks d No.26 Jalan Manis 3, Taman Manis,Parit Raja,Johor. pemanduan mengambil masa lebih kurang 1J15minit ditambah pula akan berhenti di stesen minyak sebelum masuk tol untuk membeli sedikit makanan.Itu rutin yang sering dilakukan setelah bertahun-tahun hidup d bumi Johor.
  • Ppulang ke Johor degan agak lama...kerana kepulangan kali ini adalah lebih kurang 10 minggu sehingga tamat belajar. 10 minggu satu tempoh yang sangat lama...*derita merindu*. Think +ve kerana itu semua yang di namakan pengorbanan. Tiap-tiap kejayaan itu memerlukan sedikit pengorbanan. Inilah pengorbanannya...
  • Balik dengan hati yang sedih namun membawa sejuta harapan. Derita merindu oh..itu sudah pasti namun dengan adanya FB,BBM,SMS,Call,HP semua itu insyaallah akan dapat d atasi. Apa yang penting jangan pernah berubah....dan jangan pernah mengalah. Teruskan melangkah sehingga ke garisan penamat. Go Shikin Go..Go...Go..Go....!
*my strength...my inspiration...my backbone...my everything*

No comments: